Skoči na vsebino
Odpri meni
Nazaj

Briški občinski svetniki potrdili novo Strategijo za trajnostni razvoj in trženje turizma v Občini Brda: v ospredju je sedaj briški človek

Terase_Vedrijan_EU_krajina.jpg
21.04.2023 / Javna naročila, Javne objave, Nepremičnine v prodaji, Razpisi in pozivi, Volitve, Za občane

Usmeritev v prodorno krožno skupnost, ki se opira na dva glavna stebra, enogastronomijo ter kulturo in umetnost z vsemi prireditvami, dogodki in destinacijskimi doživetji in postavlja briškega človeka v osrčje delovanja so glavni poudarki nove Strategije za trajnostni razvoj in trženje turizma v Občini Brda 2023 – 2028, kateri je zeleno luč ta teden prižgal tudi briški Občinski svet. Osnovna stebra podpirajo podporni produkti, ki temeljijo na outdoor aktivnostih v naravi (kolesarjenje, pohodništvo, golf…) ter posebni interesi kot so mice-poslovni turizem, retreat ter poroke in zasebna praznovanja.

 

Direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec pove: »Z novo strategijo smo definirali novo vizijo, in sicer želimo postati prodorna krožna skupnost, kjer butičen in uravnotežen celoletni turizem prinaša vrednost za vse, prebivalcev, ponudnike, vinarje, sadjarje, oljkarje, obiskovalce in okolje. Torej nismo destinacija, ampak skupnost. Ključni pri skupnosti so ljudje, se pravi v osrčje naše strategije postavljamo briškega človeka.« Briški človek, ki je v osrčju ima posebne vrednote, ki jih goji do lastne zemlje, do okolja in tudi do slehernega lokalnega produkta in proizvoda, še izpostavi Novak Samčeva in dodaja, da so se v strategiji dotaknili šest krovnih politik : »Zaokrožene turistične ponudbe, lokalne odličnosti in verige vrednosti, napredne zelene destinacije, ohranjanja ambienta in pa seveda urejen prostor z vidika same infrastrukture. Dotaknili pa smo se tudi novih sodobnih oblik trženja, bolj odgovornega trženja, kot tudi samega upravljanja destinacije v sodelovanju z vsemi ključnimi akterji znotraj Brd.« Brda so torej celoletna enogastronomska destinacija med Mediteranom in Alpami za uživanje v tesnem stiku z naravo, v izjemnem ambientu in z močno izraženo briško identiteto plodne zemlje in trdoživih Bricev, ki odlikujejo privlačno in prefinjeno spajanje vina in gastronomije, enogastronomije in kulture, kulture in narave, uživanja in odkrivanja, sproščenih aktivnosti pa tudi bolj aktivnih podvigov, mediteranskega in alpskega karakterja, valovitih gričev in razgledov od Alp do Jadrana… Brda so oda vinu in hrani ter radosti življenja!

Definirali pa so tudi, kakšne goste si v Brdih želijo. »Če mi kot Brici resnično spoštujemo našo zemljo, naš teritorij, slehernega, ki pri nas živi in ki k nam prihaja, si želimo tudi ozaveščenega gosta, ki ravno tako spoštuje trajnost, zeleno, lokalno. Spoštuje vse vrednote, katere gojimo tudi sami Brici. Ljudje, ki k nam prihajajo, enostavno morajo prepoznati vrednost naravne in kulturne dediščine, naših danosti in visoko kvaliteto ponudbe na vsakem koraku. Butično ne pomeni petično, ampak visoko kvaliteto briških produktov, izdelkov in storitev.«

Priprava strategije je potekala od marca 2022 do marca 2023. Izvedbo strategije je briški Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda zaupal strokovnima sodelavkama Miši Novak (ALOHAS s.p.) ter mag. Slavki Zupan (K&Z, Svetovanje za razvoj d.o.o.).

Direktorica ZTKMŠ Brda Tina Novak Samec se iskreno zahvaljuje vsem in vsakemu posebej, ki je po svojih močeh pripomogel pri realizaciji tega kompleksnega strateškega dokumenta