Vila Vipolže gostila belgijski kulinarični itinerarij po okusih Mediteranske in Kraške Slovenije

datum: 03.10.2022

kategorija: Sporočila za javnost

V Vili Vipolže se je včeraj odvilo kulinarično doživetje primorskih okusov največjega letnega kongresa združenja belgijskih agencij Selectair. 90 članov in partnerjev združenja, ki se ta konec tedna izobražuje v Sloveniji, je v osrčju Brd spoznalo kulinarično poezijo Makrodestinacije Mediteranska in Kraška Slovenija, ki povezuje destinacije Brda, Vipavsko dolino in Novo Gorico, Zeleni kras, Kras in Brkine ter Istro (Ankaran, Koper, Izolo, Portorož in Piran), ki jo je spesnil kuharski šef, Michelinova zvezda, Tomaž Kavčič.

 

Po uspešnem skupnem nastopu Mediteranske in Kraške Slovenije na EXPO v Dubaju smo tokrat spet stopili skupaj in se povezali pri promocijo našega prostora. V čast nam je že dejstvo, da se je po inšpekcijski turi v juniju naročnik iz Belgije odločil za lokacijo Brda in Vilo Vipolže. Z veseljem in veliko mero odgovornosti smo prevzeli organizacijo in koordinacijo vseh destinacij. Verjamemo, da smo goste očarali s tradicionalnimi okusi našega prostora s kančkom inovativnosti in naše srčnosti. Skozi okuse smo predstavili pristnosti vseh okusov te makroregije z vinsko podporo ter animacijo različnih dejavnosti značilnih za posamezno destinacijo,” izpostavlja koordinatorica dogodka v Vili Vipolže direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec.

Udeleženci dogodka v najlepši renesančni vili v Sloveniji so okuse naše regije spoznavali preko petotočnega menija: Brda so se predstavila s polento z briško klobaso in vrzotami (ohrovtom), Kras s kraško jajčno frtaljo s pršutom, Vipavska dolina z vipavskimi njoki s hrustljavim rdečim radičem, Istra z ribjim brodetom v krušni skodelici in Zeleni Kras s sladoledom iz borovnic.

Enogastronomsko doživetje je bilo oplemeniteno z različnimi aktivnostmi, ki so prepoznavne v posameznih destinacijah: Brda so pripravila pokušanje oljčnega olja, Kras pa prikaz kamnoseštva, Zeleni Kras je predstavil virtualen ogled medvedov, Vipavska dolina odkrivanje srednjeveškega življenja,  Istra pa je v ospredje postavila šavrinko s šopki zelišč.

Mediteranska in Kraška Slovenija je udeležence kongresa navdušila tudi z video predstavitvijo, glasbo, petjem in plesom v sodelovanju s Kobal production in prvo Slovenko, ki se je šolala na Kraljevi akademiji za glasbo v Londonu, sicer Vipavko Tjašo Fajdiga. Nastop z naslovom »Let your senses be blown away« (»Naj se vaši čuti predramijo«) je bil koncepiran in izveden ravno ob prvi skupni predstavitvi Mediteranske in Kraške Slovenije na dubajskem EXPU. Gre za prvoosebno pripoved, katere rdeča nit je raziskovanje primorske makrodestinacije s kolesom in ki sledi čutom, pristnim vtisom ter gosta popelje od morja čez istrske griče vse do kraške planote, preko znamenitih naselij, edinstvenih okusov in štirih vinorodnih okolišev.

»Današnje doživetje v Vili Vipolže je gotovo eden izmed najpomembnejših promocijskih dogodkov za našo makroregijo, ki bo znatno pripomogel k širjenju prepoznavnosti avtentičnosti našega prostora. Selectair je namreč ena največjih verig potovalnih agencij v Belgiji s skupno 98 agencijami, ki delujejo pod tem imenom, poleg tega pa je Belgija za Slovenijo eden izmed pomembnejših trgov,« zaključuje koordinatorica skupnega primorskega predstavitvenega dogodka v Vili Vipolže Tina Novak Samec.

 

logo makrodestinacija Mediteranska in Kraška Slovenija

 



<<nazaj