Destinacija Brda počaščena, da je s Covid turističnima strategijama postala primer dobre prakse na svetovni ravni.

datum: 12.03.2021

kategorija: Sporočila za javnost

Destinacija Brda je bila letos oktobra že drugo leto zapored proglašena med TOP 100 najbolj trajnostnih destinacij na svetu - Green Destinations. Decembra pa smo s strani organizatorjev prejeli tudi izjemno novico, da sta naši strategiji v času epidemije – Briška češnja v vsak dom in Naredi si svoj praznik češenj – prepričali komisijo, ki nas je uvrstila v finalni krog izbora Covid turistične trajnostne strategije. Zmagovalec je bil razglašen na spletnem slavnostnem dogodku ITB Berlin, ravno danes. Z izjemnim veseljem sporočamo, da si je destinacija Brda prislužila 3. mesto!

 

V destinaciji Brda smo počaščeni, da sta naša odgovora na izzive epidemije Covid-19, strategiji Briška češnja v vsak dom in Naredi si svoj praznik češenj, primer dobre prakse v svetu. Uvrstitev med prve tri je gotovo potrditev, da je lahko vsaka težka preizkušnja v življenju tudi priložnost za nove inovativne ideje, ki so v osnovi zelo preproste, a dajejo v ospredje pridih lokalnega. Obe strategiji, tako Briška češnja v vsak dom, kot tudi Naredi si svoj praznik češenj, sta bili zasnovani na vrednotah varnosti, trajnosti in lokalne tradicije, uresničeni pa sta bili v tesnem sodelovanju z lokalno skupnostjo. Gre za recept, ki je prepričal komisijo. Podrobnosti o strategijah si lahko preberete v drugem delu sporočila.

Naj poudarimo, da smo obe promocijski kampanji samostojno oblikovali znotraj naše ekipe Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda, energijo in sporočilo strategij pa je nato grafično udejanjil zunanji sodelavec. »V Zavodu smo se ponovno izkazali z inovativnostjo ter dobrim, visoko kakovostnim in profesionalnim delom!« ekipo pohvali direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec, ki je zelo zadovoljna z današnjo razglasitvijo na ITB Berlin:

»Priznanja katerih smo deležni v mednarodnem prostoru so za nas izjemno pomemba, saj dokazujejo, da je strategija razvoja destinacije pravilna. Zagotovo pa pomeni vsako priznanje tudi nov izziv in zavezo, biti še boljši, saj so oči javnosti uprte v nas. Pri upravljanju destinacije in izvajanju strategije namenjamo posebno pozornost okolju iz katerega izhajamo in lokalnemu prebivalstvu. Današnja uvrstitev je tudi dokaz, da je naša usmeritev in tesna naveza z lokalnim prebivalcem prava smer, na kar smo ponosni.«

_________________________________________

Briška češnja v vsak dom je bila odgovor na skrbi briških sadjarjev v času epidemije. Tržnice so bile zaprte, pred vrati pa se je obetala izjemna letina češenj. Tako sta strnili vrste Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda in Društvo sadjarjev Brda. Skupaj sta zasnovali produkt, ki je v osnovi potrošnikom širom po Sloveniji nudil informacijo, kateri briški sadjar bo kje in kdaj prodajal češnje, briškim sadjarjem pa možnost kontaktiranja s strani potrošnikov. Akcija je naletela na izjemno odobravanje prvih in drugih. Prejemali smo klice iz različnih koncev Slovenije, naj se sadjarji odločijo za prodajo tudi v njihovih krajih.

Naredi si svoj praznik češenj je bila nadgradnja konstantne digitalne promocije destinacije v času pomladanskega vala epidemije in akcije Briška češnja v vsak dom. Ker tradicionalnega praznika zaradi omejitev združevanja ni bilo mogoče organizirati, smo obiskovalcem omogočili, da si spletejo svojo košarico briških doživetij: od obiska znamenitosti, športnih aktivnosti, obiska briških ponudnikov do nabiranja češenj. Celotno usklajeno delovanje vseh briških akterjev je posledično pripomogel k bolj trajnostnemu obisku naše destinacije, razpršenemu obisku in posledično manjšemu pritisku na naše znamenitosti ter bolj kakovostno in pristno doživetje tradicije in okusov Brd.



<<nazaj