Konzorcij Brda

naziv: Konzorcij Brda
naslov: Trg 25. maja 2, Dobrovo
predsednik: Stojan Ščurek
direktor: Aleš Kristančič
T: +386 (0)41 524 916

 

Konzorcij Brda, Zavod za trženje in promocijo Brd, je začel z nastajanjem v letu 2003.

Namen le-tega je trajnostni razvoj Brd skozi promocijo in trženje izdelkov in storitev Brd, primarno vina, sadja, oljčnega olja, žganja, medu, mesnih izdelkov, spominkov in turizma ter drugih izdelkov in storitev, kar bo pripomoglo k prepoznavnosti Brd doma in po svetu.

Brda vidimo kot področje za pridelavo vrhunskih vin, z razvitim enogastronomskim turizmom, prepoznavno v širšem evropskem prostoru.

To želimo uresničiti z zagotavljanjem visokih standardov kvalitete tipičnih proizvodov Brd in zagotavljanju okolju prijazne pridelave.

Glavni cilj Konzorcija Brda so izoblikovanje tržne identitete Brd kot regije z večstoletno tradicijo, višji tržni razred za vse razrede briških vin in vseh briških izdelkov in storitev, pomembnih za Brda, obnovitev starih in vzpostavitev novih prodajnih kanalov za proizvode Brd doma, po Evropi in ostalem svetu, podpora trajnostnemu razvoju Brd.

S skupnimi močmi in pravilno usmerjenimi marketinškimi akcijami želimo ovrednotiti proizvode Brd in zagotoviti stalnost kvalitete in prave tržne kanale.

<<nazaj